Kävijälle
Liput ja lipputyypit
Seminaarilippu
-
Lipun hintaan sisältyy vapaa pääsy kaikkiin seminaareihin sekä tarjoilut päivän aikana
Ryhmäliput
Tilaa 3 lippua tai ennemmän niin saatte 10% alennuksen lipuista.-
Mikäli olette kiinnostuneita ryhmälipuista, olkaa meihin yhteydessä: ebforum@cfevents.fi, muita mahdollisia alennuksia ei ole yhdistettävissä ryhmäalennukseen.
Tiesitkö? Voit myös tulla verkostoitumaan ja tutustumaan näyttelyyn ilmaiseksi!
Ilmoittautuminen näyttelyalueelle sisältää pääsyn näyttelyyn, verkostoitumisalueelle sekä Speaker Cornerin puheenvuoroihin.
Tapahtuman aikataulu
Duunitori
Consectetuer adipiscing elit
Phasellus hendrerit ellentesque aliquet
Jendrerit ellentesque aliquet
Eget blandit nunc tortor
Consectetuer adipiscing elit
Universum
Consectetuer adipiscing elit
Phasellus hendrerit ellentesque aliquet
Jendrerit ellentesque aliquet
Eget blandit nunc tortor
Consectetuer adipiscing elit
Viisi syytä ostaa lippusi nyt!
Syvennä osaamistasi alan uusimmista trendeistä ja käytännöistä
Verkostoidu satojen alan huippujen kanssa
Tutustu alan uusimpiin palveluihin ja ratkaisuihin
Inspiroidu, motivoidu ja löydä uusia ideoita työsi tueksi
Lippuja on saatavilla vain rajoitettu määrä!
Tapahtuma on suunnattu mm. seuraaville henkilöille:
- Toimitusjohtajat
- HR-päättäjät
- Rekrytoinnin ammattilaiset
- Viestinnän ammattilaiset
- Markkinoinnin ammattilaiset
- EB
- EE
- EX
Tapahtuman teemat
Työnantajamielikuvan
mittaamista & analysointia
Työnantajabrändin
viestintää & markkinointia
Työntekijä- &
työnhakijakokemuksen
parantamista
Työnantajabrändin
johtamista & kehittämistä
Tapahtuman puhujat
Nina Nissilä (FIN)
Sosiaaliturvasta kyberturvaan – miten Kelan IT:n houkuttelevuus työnantajana on kasvanut vuosien saatossa
Nina Nissilä työskentelee IT:stä ja yhteisistä palveluista vastaavana johtajana Kelassa. Teknologialla vauhditettu ihmiskeskeinen transformaatio ja työntekijäkokemus ovat Nissilän sydäntä lähellä. Hän on Kelan edustajana ESIPin hallituksessa ja vapaa-ajallaan Witted Megacorp Oyj:n hallituksessa. Nissilä on uransa aikana nähnyt työelämän muutoksia laajasti niin yksityisen kuin julkisenkin sektorin näkökulmista. Aiemmin urallaan hän on ollut muun muassa perustamassa muotoilupainotteista D9 digitiimiä hallituksen toimeksiannon pohjalta ja toiminut liiketoiminnoista vastaavana johtajana niin CGIllä kuin Tiedossakin. Nissilä on ollut uransa aikana mukana myös useissa Suomen hallituksen korkean tason työryhmissä edistämässä digitalisaatiota. Nissilä on Tivi-lehden vuoden 2023 it- ja digijohtaja.
Juho Toivola (FIN)
Ehdokaskokemus ja työnantajabrändi
Työnhakijoiden kohtelu on yksi työnantajabrändin rakentamisen tärkeimpiä osa-alueita. Se miltä työpaikkailmoitus, työn hakeminen, haastateltavana oleminen tai henkilöarvioinnit tuntuvat, vaikuttavat olennaisesti siihen, mitä työnantajista ajatellaan. Erityisen tärkeää on niiden henkilöiden kokemus, jotka eivät tule valituksi hakemaansa tehtävään.
Tässä puheenvuorossa Fairsight Finlandin toinen perustaja, työ- ja organisaatiopsykologi ja rekrytointikouluttaja Juho Toivola käy läpi tutkimustietoa, parhaita käytäntöjä ja huonoja vitsejä aiheeseen liittyen.
Mika Sallinen (FIN)
Globaalista lokaaliin – 5 tärkeintä asiaa juuri nyt suomalaisessa EB työssä
”Suomalainen EB viestintä on liikaa vielä peesaamista ja samojen asioiden toistamista mistä muutkin puhuvat. Tässä puheenvuorossa kuulet mitä suomalaisten EB kehittäjien tulisi poimia globaaleista trendeistä, ja miten niitä voi lokalisoida Suomeen. Kun työnantaja ymmärtää nykytilanteensa monipuolisen datan ja syvällisen analyysin kautta, voi hän rakentaa uskottavaa, houkuttelevaa, ja heidät muista työnantajista erottavaa työnantajakuvaa. Tähän tulisi jokaisen pyrkiä pärjätäkseen pian taas vaikeammaksi muuttuvassa rekrytointimarkkinassa.”
Mika Sallinen on maailman johtavan Employer Branding -toimisto Universumin Global Head of Insights Sales ja pitkäaikainen Suomen maajohtaja. Hän on työskennellyt uransa aikana hyvin erilaisten suomalaisten ja kansainvälisten työnantajien kanssa, globaaleista pörssiyhtiöistä startuppeihin ja lakitoimistoihin, käyttäen dataa ja ymmärrystä heidän työnantajakuvansa systemaattiseen, johdonmukaiseen, ja kestävään kehittämiseen.
Christina Poulsen (ENG)
Connecting People with a Purpose-Driven Employer Brand Campaign
Christina is a people-oriented leader who is passionate about making an impact through a positive working culture. She has over two decades of experience in driving communications and employee engagement initiatives in global public companies. Christina has successfully led KONE’s internal communications and currently serves as the Head of Employee Engagement at Metso. Her vision is to achieve a company culture where every employee feels empowered to make a difference.
Presentation: “Connecting People with a Purpose-Driven Employer Brand Campaign”
- Connecting employees to the brand and business
- Creating demand through a value-adding innovative solution
- Empowering employees as influencers
Tiina Rolig (ENG)
What is the role of HR in AI transformation and how can it lead a human-centered AI transformation? How can AI enhance HR processes and drive employee engagement?
Join Tiina Rolig, HR Director of Microsoft Finland, as she explores the transformative role of AI in HR and its impact on the industry. In her presentation, ”AI-enabled HR,” Tiina will delve into how AI can boost productivity, creativity, and engagement within HR processes. She will share practical examples from Microsoft’s journey and provide insights into how AI can help employees thrive.
Tiina Rolig is a dynamic HR professional with nearly 20 years of experience in the field. She has held HR leadership positions across various industries, but her passion lies in the fast-paced world of technology companies. Tiina’s international career includes several years in EMEA-level roles. In her current position as HR Director for Microsoft Finland, Tiina actively supports the adoption of AI and the associated cultural and operational changes.
Sonja Strömsholm (FIN)
Yrityksen kulttuuri on sen todellinen työnantajabrändi
Työnantajabrändin rakentaminen alkaa yrityksen sisältä. Läpinäkyvässä maailmassa on turha rummuttaa upeilta kuulostavia rekryviestejä, jos niiden sisältö jää tyhjäksi. Jos yrityksen kulttuuri ei pysty lunastamaan annettuja lupauksia, syntyy pettyneitä työntekijöitä ja rumia otsikoita.
Yrityskulttuurin johtaminen tuottaa parhaimmillaan niin erinomaista työntekijäkokemusta, että nykyiset työntekijät vahvistavat riemulla brändilupaukset todeksi ja houkuttelevat lisää osaamista taloon. Kun johdat kulttuuria tietoisesti, johdat myös työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä haluttuun suuntaan. Yrityskulttuurin systemaattinen johtaminen ja kehittäminen on myös yrityksen kasvun ja menestyksen perusta. Sitoutunut työntekijä antaa organisaatiolle aloitteellisuutensa, luovuutensa ja intohimonsa lahjana. Ihmisen halu antaa parhaansa on voima, jota on vaikea ohittaa.
Yrityskulttuurimuotoilija Sonja Strömsholm on intohimoinen työelämän kehittäjä ja yhteisöjen rakentaja. Sonjalla on yli kymmenen vuoden kokemus merkityksellisen työelämän kehittämisestä satojen eri organisaatioiden kanssa niin HR-asiantuntijana, valmentajana, tiiminvetäjänä kuin johtoryhmäläisenäkin. Sonjan ote koetaan innostavana, tunnevoimaisena ja konkreettisena. Sonja on opiskellut kasvatustieteitä, psykologiaa ja johtamista, ja on myös sertifioitu Executive Business Coach sekä sertifioitu Prosci-muutospäällikkö. Vuoden 2022 lopussa Sonja liittyi Leidenschaftiin, Suomen ensimmäiseen ja ainoaan yrityskulttuuritoimistoon. Leidenschaft täyttää 10 vuotta vuonna 2025.
Sini Korpinen (FIN)
Pohjamudista parempaan pitoon ja vetoon
Vuonna 2019 Attendo rypi hoivakriisin keskellä. Seurauksena oli paikka Suomen huonomaineisimpien yritysten joukossa. Imagon kiillotus ei riittänyt, oli tehtävä valtava muutosmatka, jonka seurauksena kasvatettiin henkilöstötyytyväisyyttä, vahvistettiin henkilöstön pitoa ja vetoa sekä parannettiin työnantajamielikuvaa. Viestinnällä, kehitystyöllä, avoimuudella ja uudenlaisella johtamisella rakennettiin hoivakriisiä edeltänyttä Attendoa vahvempi yhtiö. Täältä nappaat selkeät ja konkreettiset vinkit siihen, miten vaikeatkin mainehaasteet voidaan voittaa ja kääntää suunta kohti parempaa työnantajamielikuvaa ja sitä kautta asiakaskokemusta. Puhujana Attendon asiakaskokemuksesta ja viestinnästä vastaava johtaja Sini Korpinen.
Lauri Vaisto (FIN)
Data puhuu: Miten mitata ja hyödyntää työnantajan houkuttelevuutta tehokkaasti?
Työnantajamielikuvan kehittämisessä data on avainasemassa. Analysoimalla työnhakijoiden käyttäytymistä voidaan objektiivisesti mitata työnantajan houkuttelevuutta ja paljastaa trendejä, jotka muuten jäisivät piiloon. Tärkeintä ei ole pelkkä mittaaminen, vaan se, miten löydöksiä hyödynnetään: miten viestinnän ja resurssien kohdentaminen voi ratkaisevasti parantaa organisaation vetovoimaa työmarkkinoilla. Lauri Vaisto, kokenut työnantajabrändien kehittäjä ja datapohjaisen brändityön asiantuntija, jakaa käytännön vinkkejä, joilla datasta tehdään kilpailuetu.
Mitä tapahtuma pitää sisällään?
Tapahtumassa pääset kuulemaan huippuasiantuntijoiden puheenvuoroja kahdella lavalla. Lisäksi puheenvuorot tarjoavat mielenkiintoisia esimerkkejä siitä, miten eri yritykset ovat onnistuneet parantamaan työnantajamielikuvaansa. Saat myös arvokasta tietoa siitä, miten he ovat edistäneet työntekijöidensä sitoutumista ja viihtyvyyttä sekä tehostaneet rekrytointiprosessejaan.
Tämän lisäksi tapahtumassa on esillä 40 huippukumppania. He esittelevät alan uusia trendejä, sekä ratkaisuja, jotka auttava niin hyvän hakijakokemuksen luomisessa, työntekijäkokemuksen parantamisessa kuin työnantajamielikuvan kirkastamisessa.
Speakers Corner on lava, jolla pääsette kuulemaan miten oikea kumppani mahdollistaa työnantajamielikuvan parantamisen. Tukeeko rekrytointijärjestelmänne hyvää kandikokemusta? Entä herättääkö teidän rekrytointikamppanjanne oikeanlaisia tunteita?
Verkostoitumisalueella pääsette tapaamaan alan ammattilaisia ja kenties löydätte myös uusia yhteistyökumppaneita tukemaan teitä menestyksekkään työnantajamielikuvan luomisessa.
Tsekkaa Työnhaun vinkit
Tervetuloa työnhaun vinkkipankkiin!
* Klikkaamalla tai kirjoittamalla hyväksyt Käyttöehdot
Usein kysytyt kysymykset
Phasellus pede arcu dapibus eu fermentum et dapibus sed?
Faucibus adipiscing commodo qui?
Milloin on viimeinen aika ilmoittautua?
Ilmoittautuminen jatkuu 2024 loppuun tai niin kauan kuin messupaikkoja riittää.
Voiko messupaketin laskuttaa 2024 tai 2025 ja millaiset peruutusehdot ovat?
Tarjoamme aina maksuttoman peruutusoikeuden 14 vuorokauden ajan ilmoittautumisen jälkeen.
Lähetämme laskun varausmaksusta (50% messupaketin hinnasta) kuukauden sisällä ilmoittautumisesta. Loppulasku lähetetään tammikuussa 2025. Mikäli toivotte loppulaskun jo 2024 puolella, ota yhteyttä!
Tutustu osallistumisehtoihin täällä.